Saturday, June 18, 2011

waktu xmatang

hari ni saya nak bercerita. cerita waktu sekolah dulu2. waktu yang xsematang sekarang. waktu budak2 hingusan.

mula2 saya masuk MRSM Jeli time Form One, xramai sangat yang nak kawan ngan saya.
saya masuk lambat. seingat saya dalam bulan 5 baru saya masuk MRSM, org lain dah nak habes separu buku belajar, dapat masuk pon sebab ehsan Dato Mustapha Muhammad, wakil rakyat time tu. sebelum tu saya belajar kat sekolah dekat2 rumah saya (xlah dekat pon, kene naik motor jugak nak pegi sekolah).

berbalik kepada citer xde orang sangat nak kawan ngan saya, may be sebab saya masih baru, so mungkin diorang xbegitu selesa. mula2, sebab xde tempat, saya kene duduk sebelah lelaki, name dia Muhammad Syukri. baik orangnya, bijak dalam english. pastu xlama lepas tu baru saya duduk sebelah pompuan. bile dah lama siket, baru saya rapat ngan diorang sume. bila saya tanye kenapa dulu diorang susah nak tegor saya, pastu Salina cakap yang muka saya nampak garang. hahaha. saya garang?? hahaha.

classmates 2004-2006. 1,2,3 Efficient.

*saya rase saya tertinggal beberapa orang. ingatan dah sekuat dulu. maaf. my bad. :(



7 comments:

Fasihah Amirah said...

bakpo rasa macam x cukup jah ahli kelas ni =.="

miss asilah said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

zulaikha said...

tu la pasal seha...lupe2...rase kat tempat duduk row tengah semua 3 sit kan...aghhhhhhhhh...xhenngat la...kalau seha ingat cakap taw...hihi

Fasihah Amirah said...

rasa tpt ada tanda soal tu muhtadi kan. :D
tapi tapi sy bkn duk sebelah dila, sy duk meja skali ngn aimi, wawa and yana. haha. ada 4 meja blkg skali tu.
nik, wahida and aida duk row blkg meja romi kalau x silap.
x sure jgk sbb lepas tu kedudukan still brubah lagi. poning den. haha
apih and naim xde dlm list ni. :D

zulaikha said...

iye iye...ahh,cam ne bley lupe mereka2 itu...haha
4 eyh meja kat belakang? kite pon penin gak..dulu duduk skali ngan marisa, pastu xhengat kenapa duduk ngan pikok lak...haha...ponin2...hihi

Marisa's said...

haha serius salina oyat gitu ?? :D

zulaikha said...

rase2nye la...hihi