Monday, January 24, 2011

saya xsabar nak habeskan exam.......

~perbualan kami~

....abang beca! abang beca! abang beca! (hasni)


....eyh! abang beras online la.. (yan)

beras mane yang lebeh sedap?? basmathi ke faiza??

ibah:tahun ni 2010 ke 2011?
hasni:2011
ibah:la...tadi kat kertas aku tulis 2010...
tk:lek r...aku xtulis pon tarikh tadi..
hasni:kang nanti die ingat ko jawab tok tahun lepas cam ne?
tk:ish..xkang lah bengang sangat diorang baru nak tanda paper tahun lepas...


ade orang rusia singgah rumah kitorang tadi...
bukan org rusia betol2...
dak msia yg stdi kat sane...kawan Yan
diorang dah abes exam, datang mesir nak jalan2...
xpe2, nanti kitorang dah nak abes exam 3 hari lagi..
kitorang pon nak g jalan2...hihi

gambar kat bawah ni saya jumpe time saya tengah google something...
xsangka masa moden sekarang masih ade yang hidup merempat...
teringat pulak moto Bersamamu TV3...
HULURKAN TANGAN RINGANKAN BEBAN...

KASIH ABANG

credit to: http://2020-emanager.blogspot.com/2010_05_02_archive.html



exam module 9 dah abis...
ade lagi module 7 and 10...
good luck to all second year student Alexandria University...

*dok sibuk2 ngan ujian dunia jangan pulak lupa ujian 'di sana' nanti....kalau kat dunia, kalau fail boleh repeat...cuba try fail kat sane, xkan nak mintak Allah hantar balik kite ke dunia..

RENUNGILAH!!



3 comments:

Nur Atikah said...

sape dak rusia yg dtg umah ika uh? ade yg name etie x? hehe. saje tanye :D

zulaikha said...

lupe nak tye name r atie...=D

humaira said...

saya suka ini: ujian sini boleh repaeat, ujian disana???? T_T

good luck TK.......:)