Friday, January 21, 2011

my desktop backgrounds....

nama saya Zulaikha
budak2 ni panggil saya TK
loghat kelantan saya pekat
saya layan drama n music korea
melayu kurang siket
mat salleh pon kurang jugak
"adek saya bakal mengikuti jejak saya dan kakak saya"
ni apa yang kakak saya tulis kat wall fb saya hari ni.
so, saya buat andaian yang dia berjaya diterima masuk MRSM
tahniah adek!
kakak saya ada 4.
3 dah kawen 1 masih single mingle lagi.
saya ada 2 orang abang.
satu dah kawen raye puasa hari tu. satu lagi nak kawen feb ni.
tahniah! moga hidup bahagia disisi isteri masing2.
saya ada adek 2 orang.
sorang yang nak masuk mrsm. sorang lagi tengah tunggu result spm.
doa2 banyak ye WEA..jangan dok membazir masa kat rumah.
saya ada abah.
abah saya hensem.pendiam.pandai masak.kelakar.baik.etc.
walaupun saya dah xde mak, saya tetap ingat dan sayang mak saya.
saya ada lagi 4 tahun nak abeskan hidup sebagai student medik.
lama jugak tu.
senior saya abang zainal dan kak sarah nak kawen.terkejut dengar berita ni. xde angin xde ribut dengar2 nak kawen
tahniah. smoga bahagia dunia dan akhirat.
hari ni saya terfikir2 patut ke saya tido lambat.
tapi sekarang memang dah lambat pon.
ahhh...

saya memang tengah bosan sekarang


~ni kartoon2 super junior...zaman kegemilangan super junior...


~comelkan die...sukew2


~tengkorak pon pernah jadi wallpaper..waktu mula2 belajar skull, excited..tapi kejap je sebab seram tgk lame2..hihi


~soong jong ki lagi...saya kipas-susah-mati die..


~lepas balik egypt...rindu kat rumah...terus letak yg ni...


~masa ni tgh gile anime...~

~ni yang sekarang...nak tenangkan minda sebab exam punyer pasal...~

salah satu hobi saya adalah menukar desktop background laptop saya..
sebab saya jenis yang cepat bosan dengan sesuatu bende..


exam xsampai dua hari lagi..xcover semua lagi...
soklan ada lagi berbundle2 nak disiapkan..
entah bersentuh ke tak...


PEGI STUDY LA ZULAIKHA!!!!!!

3 comments:

ibah said...

hahahaa.tk kau sgt comelllllllllll :) iloveyou dear

zulaikha said...

le baru thu ke ibah...haha...love you too <3

miss asilah said...

hahhahahahahhahaha... ape la mu ni tk.. :P