Thursday, May 26, 2011

:(


hari ni penat sangat.
walaupun bende2 yang saya buat bukannlah penting pon tapi banyak jugak tenaga kene sedut. huhu.
sebab penat sangat lepas maghrib saya terbongkang tidur.
nak tido pon satu hal.
saya ni bukanlah jenis yang kalau letak kepala atas bantal terus tido.
pusing sana pusing sini, mata dah xlarat nak bukak, tapi still xboleh tido jugak.
yang arab2 kat luar pulak bising sebab ada majlis something dekat2 imarah kitorang.
naseb baek saya penat, kalau x memang saya dah mengamuk.
susah nak jadi orang yang sabar, dan saya bukanlah penyabar orangnya.
bangun sembahyang isyak, bukak laptop then terbaca something.
rasa terkilan walaupun xde kaitan lansung pon dengan saya.
mood saya x ok, walaupun nampak ok. tunggu meletop je. sabar la hati.



2 comments:

miss asilah said...

tk jgn sedih2 nanti badan mu lemah

zulaikha said...

iye iye asilah :D