Thursday, December 30, 2010

exam owh exam

tadi baru habes exam MCQ tadi.
susah ke senang?
soklan die direct, xde clinical case sangat.
TAPI segalanya bergantung atas apa yang kite hafal dalam buku.
dan bukan siket kowt kene hafal.
ubat dah pon dah dekat ngan SERATUS nak kene hafal. tambah lagi ANAT, PHYSIO n HISTO
* yg bengangnya, kuar 14 soklan je tuk Pharma...
dan tadi saya duk tgh jawab soklan, bile tibe part Pharma sya blank. tapi naseb baek dtang balik ap yang saya belajar. *doa2 lah sya jawab betol, huhu...

sebelom masuk exam hall.
saya ade story something ngan PAH n ECAH pasal gosip baru.
diorang terkejut.

"pah: gugur hati aku...huhu.."

semua orang frust n xpuas ati.

* nak thu tye pasal ap, tye depan2 k...:)



dah lepas 2 ade lagi 3...
1 praktikal, 2 essay paper...


...saya berjanji saya akan belajar lagi rajin...

6 comments:

Izyan Hanis said...

sy pun kecewa akan gossip ituuuu...

:(

Izyan Hamizi said...

frust menonggeng! huh =.=

zulaikha said...

xsangka kan...huhu

humaira said...

saya tahu!!!!! sedih..... huhu.........^_^

nur hanina said...

nak tahu gossip ape ni!

zulaikha said...

xleh nak cite sini..huhu...