Monday, December 6, 2010

terimalah diri saya yang seadanya...

hari ni saya pergi jalan shopping kat carefour...carik bagpack...
sebenarnya saya dah ade satu bagpack tapi dah macam nak rosak, so saya beli la yang baru sebagai backup kalau yang lame tu betol2 dah rosak...

tadi ade kereta idaman saya kat display...

MINI COOPER.. ( tapi mini cooper tu bukan same ngan yang bawah ni )


pastu kitorang pergi masuk carefour carik barang siket...
dah siap beli, saya masuk lah kejap Teranova..
saya nak keluar, yang kelakarnya, saya xperasan yang tempat saya nak keluar tu sebenarnya cermin...haha...naseb baek saya sempat elak, kalau x...
malu secarefour la saya tadi...

pastu, kitorang nak balik...
alhamdulillah dapat teksi yang tak cekik darah..
bila kitorang sampai kat rumah,
baru kitorang perasan yang sos Gobar kami xbayar tadi..
huhu
macam nak wat ni???

sebelum tu saya, jibah n laila dah pergi fatalla, cari barang dapur siket...
habes banyak jugaklah kat sane...
n habis semua sendi saya lenguh2..
berat2...
pastu saya balik masak...
walaupun saya puasa, saya xrase penat sngt tapi lapar tu ade lah..
makan sampai nak pecah perut..
ish3
jangan tiru saya...

pagi tadi saya ade lecture...
histo n physio
menarik
n
pening
kalau xfokus tadi..melayang je kejap, dah xthu ap yang prof tu cakap ap..

tadi SR inform yang exam tuk module ni 30 dis..
tak lame lagi lah ni...
silibus belom habes lagi..
revision pon belom cover lagi...
huhu..
kene struggle lagik kuat...
gambate!

exam tuk final semester..
24-27 jan 2011
so makne nye kitorang nyer study live dekat 3 minggu..
sukew3...
sempat study 3 buku

cuti winter ni insyallah saya akan joint trip pergi umrah...ikut Ustaz Firdaus
tadi dah confirm..
harga: bawah 800 usd
duration: 2 minggu...
xsabar rasenye nak pergi...
doa2kanlah saya selamat pergi n balik..:)

*saya thu saya nyer entry xmenarik...hehe...sebab saya memang xde bende nak crite...
tapi saya nak tulis jugak sebab saya tengah bosan
* by the way, saya teringin nak wat cerita pendek, tapi tengoklah dulu...:)

selamat tahun baru... 1432H ( bace x doa akhir thun n awal tahun? )
muhasabah diri n perbaiki yang perlu dibaiki
yang paling penting,
berazam untuk memantapkan iman kita
berusaha untuk
menjadi hamba ALLAH yang dirahmati
menjadi hamba ALLAH yang berjaya dunia n akhirat...
teliti kesilapan tahun sebelum ni..

jangan lupe puasa sunat!! ( bagi yang mampu )

SALAM MAAL HIJRAH UNTUK SEMUA UMAT ISLAM
DI MUKA BUMI ALLAH YANG SEMENTARA INI

SAMA-SAMALAH KITA MEMBANGUNKAN ISLAM



3 comments:

Izyan Hamizi said...

salam maal hijrah tk ^^

Izyan Hanis said...

salam maal hijrah tk. :)
eh2. same la! nak ikot ustaz firdaus jugak winter nih..

harap2 semua berjalan dgn lancar. :)

humaira said...

tu keta kita............^_^