Tuesday, December 7, 2010

saya budak malas :(

hari ni saya bangun awal
xde la awal sangat
tapi susah woa nak keluar dari saratoga yang warm
huhu
tapi kne bangun jugak kan.

laila, yan n hasni pergi pasar
ibah ade meeting
so, tinggallah saya n opin
pastu xlame pastu hawa datang
nak gune internet kejap

saya masak nasi n wat nasik goreng
gune sambal terung semalam yang xhabes
then saya cuba wat donut
sekali dah siap
terlupa lak kene letak susu
huahua
uli lagi sekali
xseempuk seperti donut biasa
sedey (*_*'')

diorang balik dari pasar
banyak beli barang
bulan ni kami 'kaya' siket
sebab beli udang
hihihi
sebab udang kat sini mahal
kami student je..xmampu nak beli tiap2 minggu walaupun teringin

duk tengah boring3...
saya amik gambar ngan kobis yang besar
sebab abah pernah cakap nak bukti betol ke kubis kat sini besar gedabak
nanti balik msia, ika tunjuk kat bah eyh gambar tu
strawberi pon dah ade n dah murah
walaupun masam lagi
tapi xkesah lah, teringin nak makan strawberi

tadi tengah2 boring jugak saya dah habeskan episode 7 secret garden
saya suka HYUN BIN sebab tu saya tengok cite tu
lagipon citer tu kelaka ( bagi saya la )
bace buku?
xlagi.
xde mood lagi
malas lagi

sebab tu lah sekarang saya wat entry baru
sebab saya memang tengah bosan

hehehe

2 comments:

Izyan Hanis said...

sy TENSION.
nak study TAPI asyik TIDO...

:( tk help me....

zulaikha said...

seronoknye tido...

kite xdapat tolong iezy sebab diri sendiri pon xterurus..