Wednesday, March 31, 2010

r.e.s.p.e.c.t

be matured ok!!!

aku xberniat pon nak ckap macam tu kat ko!!!

just perkataan tu terkeluar sebab kebetulan je mase tu aku dok tengah fikir tentang mende tu...

aku xbermaksud pon nak malukan ko!!

lagipun its not such a big deal, sebab aku main2 je tadi...siap gelak2 lagi...

kalau aku malukan ko, SORRY ok!

yang aku geram sekarang

perbuatan ko papar kat facebook sangat le xmatured....

kalau xpuas ati cakap je depan2 jangan dok cari simpati orang lain sane sini...nak gaduh? xde hal...

tadi aku ade le jugak rase bersalah tu tapi bile dapat tahu ko wat macam tu, rase bersalah tu dah bertukar r wehh...jadik meluat...

nak cakap kat facebook pasal ketidakpuashatian ni xsampai ati lak...kat blog pon jadi r, blog ni xde ramai sangat yang bace...xseramai yang gune facebook..kan??

nak marah ke xtak nak??

ahh...xberbaloi nak serabutkan kepala otak yang ter'already' serabut....( xpasal2 lak membebel kat blog ni )

esok aku MINTAK MAAF depan2...anyway semoga menang dalam pertandingan yang ko masuk tu...

...s.e.t.t.l.e...

*yang pelik nyer kat sini nina pulak yang terlebeh emotional dari aku...NiNA sabar eyh!!! aku pass kat ko, ganti aku gaduh ngan die...BOLEH??


wish to have a punchbag right now






3 comments:

Anonymous said...

sabar ye TK..
sumtimes laki mmg cm2
yg pntg Tk tw laa TK xsengaje..
agpn die mmg slalu post bnde2 cm2 kn??
juz anggp 1 of his habits laa..

humaira said...

TK.....
cool ok....
jgn wat bnda ni spoil ur becoming beautiful days....
chill k.....
bak kata ayh zana, kite tak leh nk tutup mulut org... biarlah org nk kata kita ap, asalkn kita still di laluan yg btol, be ourself k.....
TK wat lah ap yg TK rse terbaek utk diri TK ok.... ap2 pun, TK chaiyok2!!!!!

nur hanina said...

yeah tada hal lah aku on jek gado gado ni
;pp
hehe tade lah. kau takya layan org macam tu buang karannn je.
baik kau makan banyak banyak tenang hati kau. gaga