Monday, December 3, 2012

bola sepak zaman bangunan batu rumput kapet

terasa rajin pulak nak buat post hari ni..hik3..

ok. jom kita cakap pasal bola.

ade x sesape yang minat bola?

ayah saya minat, k.na dan k.su saya minat, adek lelaki saya minat.

saya??

Not Interested...

kenapa?

sebab2 nye:
1) Game lame sangat, 90 minit xtermasuk masa tambahan.game lain kejap je habes.

2) dah la main 90 minit kadang2 satu gol pun xmasuk, buat penat je tengok lame2, buat penat je sorak2, buat penat je berdebar2 tyme bola sikit lagi nak masuk, buat penat je marah bile bola sikit lagi nak masuk..

haha...memang bukan peminat bola ponn...

sebenarnya ade satu yang saya xberapa suka.

kalau kita tengok berita bola sekarang, kelantan makin menonjol. asyik menang je(entah la betul ke x).

pastu, rakyat2 kelantan ni bangga la...gomo klate gomo..hehe

tapi masalahnya, cbe kita tengok team kelantan tu, kalaulah semua player tu orang kelantan, tu baru kita boleh bangga. ni x, yang menonjol nye banyaknya bukan org kelantan sendiri, siap foreigner lagi. so, saya fikir xperlu bangga2 sangat. yang sumbat gol tu pun bukan org kita. yang terer tu bukan orang kita. (yang paling sure yang menang tu kelab kita). [mostly semua kelab bola sepak anywhere macm ni]

ok fine. maybe ade org akan cakap, kelab eropah pun semua import export, lumrah bola sepak macam tu. baru game seronok.

but i think it is better if the club, all the players are klantanese (contohnye). so, bolehlah kalau nak jadi kipas-susah-nak-mati giler2. so boleh bangga2 tahap hidung kembang sampai xleh nak kempis.

no offense ok. ni just pendapat seseorang yang totally 100% not a fan of bola sepak.[but a fan of only handsome footballers kih3..]

*btw: saya pernah jugak la tengok bola sepak ni, selalunya luck saya xbaik sangat, sebab semua match yang saya tengok both team xdapat gol. except this one time, when this guy(opss , i dont remember his name but he is very famous footballer, MU, i messed up his name with leonardo dicaprio haha.) shot a gol in very cool-amazing way, that was the last time i saw a football match with gols. LOL.*





No comments: