Monday, November 21, 2011

saya dan google map


memang xde keje...biase la time2 exam ni la dtg perasaan homesick...
tadi tengah gne google map....
sebabnye, ade orang post kat FB pasal koir budak2 sekolah Maahad Tahfiz Tanah Merah...
saya ni orang jati Tanah Merah, kenapa saya xtahu menahu pasal sekolah ni...huhu... memang dasar kera sumbang...haha
saya pun taip la bendang baru, bukit panau, tanah merah, kelantan malaysia tempat dimana sekolah di berada...tapi malangnya xjumpe...xde orang tag la pulak sekolah ni kat google map + saya sendiri pun dah lupe kat mane bukit panau tu walaupun selalu dengar...haha...fail pasal2 map2 ni...
tengah2 duk gerak2 cursor, ternampaklah jalan menuju ke kemahang....so, saya singgah tengok atap bumbung kejap...haha
yang kat dalam gambar ni, merupakan kawasan perumahan kemahang 3, kelilingnya adalah ladang kelapa sawit ( xla ladang sangat sebab dah tebang, nak tanam baru)

haha...

sambung study, khamis ni exam....

aja2 fighting!

No comments: