Thursday, September 22, 2011

saya bingung.

hari ni saya keluar bershopping bersama ayah tersayang.
shopping barang2 nak bawak pergi sana.
bnyak jugaklah. tapi ade yg xterbeli lagi sebab terlupa hihi.

bile tengok barang2 tu, muncul sedikit keraguan dalam kepala saya.
takut xmuat beg, takut terlebih berat.

btw, saya tgh pikir skrang patut ke saya bawak sekali my kasut raya?
heels saya tu tinggi, takut bawak tapi tak terpakai.
kalau tak bawak takut pulak rosak sebab xpakai lama.
rase macam sayang je kalau nak tinggal.
kalau bwak, takut xde space nk isi dalam beg.

tolong!!

btw this is my kasut raye tahun ni.



( rse macam over pulak beli style ni, tinggi kan? n tdi 4 jam bershopping sya pakai ni, lenguh jugak r. hihi)

so, guys! should or not i bring this?

huhu

7 comments:

Anonymous said...

xyah bwk sbb mmg xpakai langsung
ecah bwk terperap je lam plastik
even kalau ad event cm majlis hari raye ke ap ke xpkai jugak sbb segan
xtw la owg lain yg vogue2 xsegan kot..

nur hanina said...

haha style kut kasut kauuuuu tk!!
grr aku ada kasut camtu aku bawak je. hehe sebab kalau letak rumah rosak
pstu aku pakai time dinner sekali
pstu ada la kalau nak pi carrefour makan makan aku pakai laa ada la dlm 2 3 kali haha kalau jalan jauh jauh tu mmg tak la. haha

Izyan Hanis said...

Kalau ade space, bwk je laa
Kalau xde space, xpyh bwk pun xpe..

Btw, cantik gilaaa kasut raya!!
Kte x beli kasut raya pun tahun ni
Ngeh ngeh ngeh :D

aynaalokman said...

bwk je ...
nnt teringat2 karang
klu x muat space, ejas2 sikit
klu xmuat gak, tak yah bwk pn xpe.

miss asilah said...

patah tumit tu, ko takyah bawak la hagagagagagag *evil*

ZURI YANIE said...

Sila bawak. Nanti rosak kasut anda. Saya nak pakai tak muat

zulaikha said...

time kasih atas nasihat anda semua..
kene try sumbat2 dulu..hihi

silah:(-__-)"