Wednesday, September 7, 2011

result.

bangun2 je bukak laptop,
saya ni malas nak online. sebab xde bende nak layan.
so saya layanlah game. main Cooking Academy. lastly dapat jugak saya A+ tuk semua masakan die..hihi.bangga giler...selepas berjuta kali attempt..

then kakak saya mintak saya bluetooth kan something masuk handset die.
disebabkan dah lame xgne bluetooth laptop noi. agak lama saya mencari button nak turn on bluetooth tu. last2 saya decide, apakata kite online check website Lenovo. akhirnya dapat jugak cari button tu..hehe

alang2 dah bukak internet ni. saya bukak la fesbuk saya.
OPOcot terkejut saya. kenapa?

rupe2nye...result dah keluar.
saya ni jenis yang xambik kesah sangat result keluar bile.
tapi time nak check tadi, ade lah rase macam jantung ni keluar tengok dunia luar.
haha

so, result camne?

result saya ok je. alhamdulillah. kalau nak compare dengan yang lepas, saya lupe pulak result saya yang lepas2.

walaupun result saya ok. saya tetap rse xpuas hati. entahlah. bukannye xnak bersyukur. saya bersyukur. cume saya nak result yang lagi better. so, maknenye kene tinggkatlah lagi usaha. saya.YEAH!!

result kwan2 pun ok2 belaka. Tahniah yang berjaya dapat result yang bagus. bagi yang x, jom kite berusaha lagi.

*nak sambung maen game. city hunter pon xabes tengok lgi...huhu...

No comments: