Saturday, July 9, 2011

hmm

assalamualaikum. peace be upon you.

walaupun esok nak exam. sempat lagi saya karang blog post yang baru.hihi.mentang2 la epidemiology jerk..hehehe

baru je sekejap tadi saya jenguk sekejap facebook. bising sana sini tentang bersih. seriously and honestly saya xthu apa2 pasal BERSIH. apa yang saya tahu barisan BERSIH ni nak tuntut something pasal pilihanraya. kalau nak tahu, google je.

hari ni diorang wat demonstrasi ramai2 dan ramai yang telah ditangkap. currency malaysia turun etc

saya xnak masuk campur hal2 politik2 ni. memeningkan kepala jer. satu kaki kat syurga satu kaki neraka.

* saya harap lepas diorang habis berdemonstrasi keadaan bandar tetap dalam keadaan yang BERSIH. haha.

2 comments:

ZURI YANIE said...

Selepas demonstrasi
1)Mereka meninggalkan sampah dimerata2
2)Menggugat keamanan negara
3)Ada yang tengah gelakkan negara kita sekarang..(huh, wat malu je)
4)Kecoh satu negara

Solution:
Without government, kita takkan sampai ke tahap kita sekarang. Entahlah, those involves are really stupid

miss asilah said...

setuju dengan kakak tk :DD