Tuesday, January 12, 2010

Terlalu banyak Nak crite

Dah tengah bulan satu tahun 2010 baru ade mase nak update blog...
bukannya malas tapi intenet nyer pasal ( *$*# giler )
sampaikan nak tepon rumah pon selalu tergendala - mesti bos aku merajuk ni sebab dah sebulan xtepon rumah, huaaaaa...apa punyer anak daa!!!
maaf yer abah!! bow2...

aku merindui untuk baca manga...

duk fikir2
banyak mende nak cite sebenarnye
jom!! cite satu2

CUTI!!!
bile??
lambat lagi...hujung bulan satu ni + awal bulan 2
nak pegi mane eh?
duk usha2 dak2 ni dioarang rancang nak pegi mane...
telingaku yang agak tajam adalah terdengar
yang ada dak2 ni nak pegi melancong luar negara
UK TURKI etc
perghhhhh!!!!
semangat giler....
aku??
dalam mesir sudey...
SINAI i'm coming
mula2 ingatkan xdapat join trip gi sinai tapi rezeki memihak kepada kami..
syukur alhamdulillah..

MOdule 3
dah stat module baru...
setakat ni tengah belajar
HISTOLOGY ANATOMY BI
OCHEM GENETICS etc
agak seronok belajar mende yang xnampak dengan mata kasar
tapi setakat ni xbelajar ngan mayat lagi
next sem k
owt..
biochem nampak
nye agak susah
BASH
A!!
aku bley wat!! bagi semangat kat d
iri sendiri( >_< )

OHH GI
GIKUaduh sakit gigiku!!
huaaa...
macam bu
dak2 xpandai jaga gigi..
( >_<") malunye.. ape lagi pegi lah jumpe
doktor gigi.. ustaz Jo pernah kate yang doktor kat sini GANAS
memang xdinafikan memang ganas...
sakit mulut aku dikerjekan...da ler mahal...
habis 300 genih aku..
huhu
naseb baek die sweet...
n
naseb baek bukan tuk satu appoinment jew
fuhhh...
nampak berbaloi sikit...


yang sedeynye:
DUIT tuk bulan ni da abes
huaaaa
sebab baru tadi Zana datang kutip duit
5 genih terakhir ak...
Sabor jer ler...

ape pe pom doakanlah agar aku dapat hidup sebulan tanpa duit
boleh ke??
wait n see

aizat menang ajl!!! cayalah...



No comments: