Friday, March 4, 2011

xsenangnye rase hati ni

bangun pagi ni agak xbermaya. banyak perkara yang buat saya runsing.

1. bangun lambat. subuh gajah. setan sangat kuat bekerja untuk menyesatkan anak2 adam.

2. jiwa rasa sangat kosong. xberisi. saya tahu saya perlu cari makanan rohani.

3. dapat tahu saya kene balik ke mesir minggu depan. 9-12 mac. tarikh belum pasti. berita ni dah cukup untuk ubah mood saya. saya xkesah pon nak pergi awal, but this is too sudden.huhu.

4. sekarang tiba masalah pula pasal visa. nak kene wat ke x? kalaulah pihak university buat kerje dengan betol2, xdelah kami kene hadapi masalah ni. nasi dah jadi bubur. harap2 semua berjalan lancar.

5. hari yang panas. sangat panas. sampai memanaskan badan dan seterusnya memanaskan hati.

6. sakit kepala sebab panas sangat. cube untuk tido tapi makin sakit. huhu.

1 comment:

miss asilah said...

diorang sepakat taknak wat visa huhu