Monday, November 29, 2010

im excited in my own way

hoho...
hari ni dah 29 nov 2011
xlame lagi dah nak masuk bulan Dis
then masuk tahun baru...
walaupun jauh lagi tahun baru...
tapi dah terbayang apa yang akan berlaku tahun depan

1) dah xde "satu" kat depan

2) winter break...kosong kejap bumi alex ni, sebab semua orang nak pergi berjalan...ade yang pegi TURKI, SYRIA, JORDAN, PARIS, ITALI, UK, REP CZECH, n byk lagi ( xlarat nak tulis semua )...sekarang pon dah ade orang yang siap beli tiket...saya? xpegi mane2 ke?...saya pergi jalan2 gak tapi xconferm lagi, bila conferm saya bagitau ok! or you guys have any idea where i should waste my time..:)

3) tahun baru, sem 4...maksudnya, dah dekat nak balik msia...hehehe ( lmbt lagi la...)*da boleh stat beli tiket pulang...

4) abang saya kawen...die baru je tunang raye haji lepas...so, dalam masa xsampai setahun saya dah dapat kakak ipar 2 orang...ish3...*abah-cepatnya anak teruna abah kawen...* ( majlis tunang xdapat hadir, kawen pon xdapat hadir...huhu )

5) saya dapat anak buah baru...campur tolak campur tolak, bertambahlah lagi sorang ahli dalam kaum kerabat saya...dari 5 anak buah jadik 6 orang...tapi saya xthu lagi pompuan ke lelaki...saya xnak thu, nak surprise, baru seronok....kan?

6) insyaallah adik bongsu masuk asrama...by the way adik saya dapat stright A dalam UPSR...TAHNIAH, CHUKAEYO, CONGRATS...berbaloi usaha adik selama ni...* masa saya UPSR dulu pon xserajin die tau, tu naseb baik dapat result elok..(*_*)

(bila adik xde, abah duduk sorang2 ke?...pastu saya teringat pulak kat adik saya sorang lagi, IWE...nasib baik ade iwe, xde la keseorangan abah kat rumah tu...nanti bulan tujuh ni kakak pulak yang teman abah ye...)

2012

i'm expecting something good to happen!!

2 comments:

miss asilah said...

TK ak rindu kat kauu..

bile lak kau nak kawen?? kekeke

nway, asal pompan sngt blog kau ni ahaahahha

zulaikha said...

cari lah calon tuk aku...

pompuan? aku sememangnya seorang pompuan...

by the way, hari ni baru aku tengok muke ko...hehehe walaupun ko duduk atas je..