Saturday, August 22, 2009

maluuuu siot!!

nak di jadikkkan cerita ada satu hari tu..
aku sangat mengantuk..siap spent sejam terbongkang kat surau buat tahik mata...ngantuk giler...aku malas giler nk gi kelas tp terpaksa lah kan...
so, aku, yan dan jibah kuar lah surau tu dgn muka yang begitu poyo...
walaupun aku mengantuk tahap cipan tapi mulut aku tetap aktif...
duk aku tgh cakap " aku xtahu macam mane aku nak ekspresikan kemengantukan aku ni" tiba2
KADABOOOM!!...macam buah nangka aku jatuh...sakit xterkata...
boley plak kawan aku 2 orang tu gelak kat aku..
yang lebih harunya, ade sorang mamat ni, die baru nak masuk surau terkejut tengok aku jatuh..tergendala sebentar die..sempat die mengucap...
so pengajaran disini janganlah cakap banyak dalam keadaan mengantuk mase turun tangga..
kah3

No comments: